AGENT ON TOUR: TECHNIKI OBRONY WYNAGRODZENIA

  • 25 wrz 2025
  • 10:00-15:30
  • Biuro WSPON, ul. Nowogrodzka 19/3
Zapisz się

Adresaci:

Pośrednicy w obrocie nieruchomościami

Pierwsze takie wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia pośredników nieruchomości z całej Polski przy wsparciu Partnera wiodącego na rynku portali – Nieruchomosci-online.pl, najbardziej przyjaznego pośrednikom.

Gość specjalny

Pierwszym gościem specjalnym I edycji „Agent on tour” będzie ekspert od sprzedaży i negocjacji Krzysztof Rzepkowski, który poprowadzi szkolenie pt.
„Techniki obrony wynagrodzenia!”


Dla kogo?

Dla każdego pośrednika, który chce zwiększyć swoją skuteczność, wzmocnić pozycję negocjacyjną i nauczyć się, jak budować wartość swojej usługi tak, by klient bez wahania płacił wynagrodzenie.

Program szkolenia – trzy części

Część I: Budowanie wartości

Umiejętność rzeczowego i przekonującego odpowiadania klientowi na trzy pytania:

  1. Dlaczego mam skorzystać z usług pośrednika?
  2. Dlaczego to właśnie masz być Ty, a nie Twoja konkurencja?
  3. Dlaczego mam Ci za to tyle zapłacić?

Motto tej części:
„Ludzi nie interesuje CO robisz, ale DLACZEGO mają za to zapłacić.”

Dlatego przesuniemy akcent z „CO” (czyli: kim jesteśmy, jak dużą sieć tworzymy, od ilu lat działamy) na „DLACZEGO” – czyli w jakich obszarach wyręczamy lub zastępujemy klienta w trakcie procesu kupna/sprzedaży nieruchomości.

Przy pomocy narzędzia „30-sekundowa reklama” (Elevator pitch) nauczymy się o tej wartości przekonująco opowiadać.


Części II i III: Techniki obrony prowizji

W tym celu poznamy autorski model 4Z:

  • Złam schemat
  • Zdobądź uwagę
  • Zbuduj wartość
  • Zabierz wartość

Następnie dowiesz się, jak skutecznie odraczać rozmowę o wynagrodzeniu oraz jak reagować na próby jego negocjowania lub podważania – jeszcze zanim dojdzie do spotkania z klientem (czyli najczęściej już na etapie rozmowy telefonicznej).

Poznasz konkretne, sprawdzone techniki obrony ceny, takie jak:

  • „Brak uprawnień”
  • „Zły Szef”
  • „Dobry Policjant / Zły Policjant”

Nauczysz się także, jak odpowiadać na typowe zmyłki klientów, np.:

  • „Mamy na oku inne, tańsze mieszkanie”
  • „Konkurencja pobiera połowę waszego wynagrodzenia”

To wiedza, która pomoże Ci zachować pewność siebie i utrzymać wartość Twojej usługi od pierwszego kontaktu z klientem.

Co zyskasz, uczestnicząc w tym szkoleniu?

  • Dostaniesz narzędzie do zarządzania spotkaniem w taki sposób, by temat ceny i wynagrodzenia nie zdominował rozmowy.

  • Dowiesz się, jak i kiedy wprowadzać temat prowizji oraz jak ją argumentować.

  • Nauczysz się sprzedaży wartości w miejsce typowej argumentacji.

  • Poznasz wszystkie BATNA swoich klientów i nauczysz się im przeciwdziałać.

  • Otrzymasz kilka skutecznych i sprawdzonych narzędzi obrony ceny.