AGENT ON TOUR: TECHNIKI OBRONY WYNAGRODZENIA
-
25 wrz 2025
-
10:00-15:30
-
Biuro WSPON, ul. Nowogrodzka 19/3
Adresaci:
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Dostępne miejsca:
Sprawdź liczbę dostępnych biletówPierwsze takie wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia pośredników nieruchomości z całej Polski przy wsparciu Partnera wiodącego na rynku portali – Nieruchomosci-online.pl, najbardziej przyjaznego pośrednikom.
Gość specjalny
Pierwszym gościem specjalnym I edycji „Agent on tour” będzie ekspert od sprzedaży i negocjacji Krzysztof Rzepkowski, który poprowadzi szkolenie pt.
„Techniki obrony wynagrodzenia!”
Dla kogo?
Dla każdego pośrednika, który chce zwiększyć swoją skuteczność, wzmocnić pozycję negocjacyjną i nauczyć się, jak budować wartość swojej usługi tak, by klient bez wahania płacił wynagrodzenie.
Program szkolenia – trzy części
Część I: Budowanie wartości
Umiejętność rzeczowego i przekonującego odpowiadania klientowi na trzy pytania:
- Dlaczego mam skorzystać z usług pośrednika?
- Dlaczego to właśnie masz być Ty, a nie Twoja konkurencja?
- Dlaczego mam Ci za to tyle zapłacić?
Motto tej części:
„Ludzi nie interesuje CO robisz, ale DLACZEGO mają za to zapłacić.”
Dlatego przesuniemy akcent z „CO” (czyli: kim jesteśmy, jak dużą sieć tworzymy, od ilu lat działamy) na „DLACZEGO” – czyli w jakich obszarach wyręczamy lub zastępujemy klienta w trakcie procesu kupna/sprzedaży nieruchomości.
Przy pomocy narzędzia „30-sekundowa reklama” (Elevator pitch) nauczymy się o tej wartości przekonująco opowiadać.
Części II i III: Techniki obrony prowizji
W tym celu poznamy autorski model 4Z:
- Złam schemat
- Zdobądź uwagę
- Zbuduj wartość
- Zabierz wartość
Następnie dowiesz się, jak skutecznie odraczać rozmowę o wynagrodzeniu oraz jak reagować na próby jego negocjowania lub podważania – jeszcze zanim dojdzie do spotkania z klientem (czyli najczęściej już na etapie rozmowy telefonicznej).
Poznasz konkretne, sprawdzone techniki obrony ceny, takie jak:
- „Brak uprawnień”
- „Zły Szef”
- „Dobry Policjant / Zły Policjant”
Nauczysz się także, jak odpowiadać na typowe zmyłki klientów, np.:
- „Mamy na oku inne, tańsze mieszkanie”
- „Konkurencja pobiera połowę waszego wynagrodzenia”
To wiedza, która pomoże Ci zachować pewność siebie i utrzymać wartość Twojej usługi od pierwszego kontaktu z klientem.
Co zyskasz, uczestnicząc w tym szkoleniu?
-
Dostaniesz narzędzie do zarządzania spotkaniem w taki sposób, by temat ceny i wynagrodzenia nie zdominował rozmowy.
-
Dowiesz się, jak i kiedy wprowadzać temat prowizji oraz jak ją argumentować.
-
Nauczysz się sprzedaży wartości w miejsce typowej argumentacji.
-
Poznasz wszystkie BATNA swoich klientów i nauczysz się im przeciwdziałać.
-
Otrzymasz kilka skutecznych i sprawdzonych narzędzi obrony ceny.