Adresaci:
Członkowie WSPON
Pozostałe osoby
Dostępne miejsca:
Sprawdź liczbę dostępnych biletówBĄDŹ 2 razy bardziej skuteczny od następnego dnia po szkoleniu !!
- Co wspólnego mają DISC i wyłączność?
- O czym warto pamiętać podczas negocjacji z klientem?
- Jak wzmocnić techniki sprzedaży w oparciu o typy osobowości klientów?
- Które z 50 argumentów na wyłączność pasują do danego typu osobowości klienta?
Zapisz się na szkolenie pod hasłem: DISC i WYŁĄCZNOŚĆ, czyli argumenty za wyłącznością dopasowane do typów osobowości klientów.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Jak rozpoznawać typy osobowości klientów?
- Jak komunikować się z poszczególnymi typami klientów?
- Jak dostosowywanie się do typów osobowości pomoże ci budować relacje z klientami?
- Jak korzystać z koła 5 podstawowych obszarów argumentacji na wyłączność?
- Jak wykorzystać model DISC do pozyskiwania umów na wyłączność, dopasowując argumenty do języka komunikacji klientów?
Co to jest DISC Insight Fris czyli Narzędzia psychometryczne w sprzedaży. Efektywna komunikacja jest podstawową kompetencją, ułatwiającą pracę agentom nieruchomości i sprzedawcom. Dzięki zastosowaniu tej metodologii, poznacie mapę zachowań swoich klientów w postaci typów osobowości
Zalety narzędzi psychometrycznych – które pozwalają zrozumieć, jak reagują i postępują poszczególni klienci, dlaczego nie do wszystkich trafiają te same argumenty, a wręcz rozdrażniają i powodują brak podpisanych umów. Dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy będziesz efektywniej komunikował się z klientami i szybciej pozyskiwał umowy na wyłączność (i nie tylko te na wyłączność)
Dla kogo jest to szkolenie? W szkoleniu mogą wziąć zarówno początkujący agenci nieruchomości, którzy chcą pracować efektywnie i skutecznie, jak i doświadczeni agenci nieruchomości, doradcy kredytowi, back office, właściciele biur i managerowie zespołów sprzedażowych, wszyscy którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat turbo skutecznej komunikacji i wyłączności.
Szkolenie składa się z dwóch bloków
1) narzędzia psychometryczne – czyli komunikacja komunikacja komunikacja – jak co kiedy i czego na pewno nie robić
2) argumenty na wyłączność 4 strony różnych najróżniejszych zebranych argumentów na wyłączność i dopasowanie do którego klienta pasują a dla którego dany argument będzie wręcz strzałem w stopę.
Prowadzący: Iza Miks-Kożuchowska
.Szkoleniowiec, trener mentalny, menedżer z 25-letnim stażem. O negocjacjach i sprzedaży wie prawie wszystko. Pełna energii przekazuje wiedzę skutecznie zarówno doświadczonym, jak i zupełnie nowym adeptom zawodu sprzedawcy. Posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 5370. Prowadziła przez 14 lat własne biuro nieruchomości, współtworzyła ogólnopolską markę biur nieruchomości.
UŻYJ KODU RABATOWGO!
Na hasło „20off” otrzymasz 20% zniżki
UWAGA! Kod ważny tylko do 19.10!