Szkolenia i wydarzenia

XVI WARSZAWSKA KONFERENCJA UCZESTNIKÓW RYNKU NIERUCHOMOŚCI

  • 04.12.2019 - godz. 12:30 - 21:30

  • Ms Mermaid, Wioślarska 8, 1 piętro, Warszawa

Dostępne miejsca

51

320.00 zł
599.00 zł
140.00 zł
459.00 zł

4 grudnia 2019 r. w Ms Mermaid w Warszawie odbędzie się XVI Warszawska Konferencja Uczestników Rynku Nieruchomości.

 

Program Konferencji*:

CZĘŚĆ OFICJALNA

12:30-13:00        Rejestracja uczestników

13:00-13:10         Uroczyste powitanie gości przez Prezesa WSPON Piotra Turalskiego

13:10-14:10          Komunikacja z klientem z wykorzystaniem social media - Iwona Golonko

14:10-15:40         Komunikacja w biznesie a relacja pseudobiznesowa - Krzysztof Rzepkowski

15:40-16:00        Przerwa kawowa - networking

16:00-17:00        Zostań strategiem komunikacji własnej marki - Piotr M. Trąbski

 

CZĘŚĆ WIECZORNA

17:00-17:30        Przerwa, welcome drink

17:30-21:30        Kolacja Świąteczna

 

Przy zgłoszeniach grupowych obowiązują zniżki, prosimy o kontakt z biurem WSPON.

** Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie. Program aktualizowany będzie na stronie internetowej.

 

Hotele:

  1. Ibis Styles Warszawa Centrum & Ibis Budget Warszawa Centrum, ul. Zagórna 1 , Warszawa
    Aby skorzystać z rabatu rezerwacje należy dokonać tylko w formie mailowej na adresy: H6401@accor.com – recepcja lub H6401-RE@accor.com – dział rezerwacji

  2. Hotel "Logos" Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33.
    Rezerwacje muszą być dokonywane telefonicznie lub drogą mailową pod adresem rezerwacja@hotellogos.pl, tel: +48 22 622-89-92.

Na hasło Konferencja WSPON 10% zniżki.

Prowadzący

Iwona Golonko

Jestem konsultantem i psychologiem biznesu, trenerem i certyfikowanym coachem. W Maroney łączę swoją wiedzę i doświadczenia zdobyte przez kilkanaście lat aktywności zawodowej w wielu branżach. W biznesie pasjonują mnie różnorakie tematy – od komunikacji, przez kwestie związane z efektywnością zespołów – modele przywództwa, wywieranie wpływu, budowanie zespołu i umiejętna motywacja pracowników, po zarządzanie projektami, procesami restrukturyzacji i fuzji przedsiębiorstw, zarządzanie w kryzysie i modelowanie procesów biznesowych. Wszystkimi tymi zagadnieniami zajmowałam się w praktyce – z sukcesami zarządzając projektami i zespołami, często na skalę europejską.

Krzysztof Rzepkowski

Szkoleniowiec, trener, menedżer i mówca z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży; autor bloga sprzedażowego na Facebooku „Buty Klienta” oraz prelegent podczas polskiej edycji TEDx. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd (i dużych pieniędzy…). Wykształcenie: stopień naukowy doktora habilitowanego nauk humanistycznych uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim (2017)

Piotr M. Trąbski

Jestem polskim przedsiębiorcą internetowym, programistą, dziennikarzem i influencerem. Ponad rok temu prowadziłem własną firmę. Dziś, jako dyrektor generalny firmy Trabsky kieruję tą marką, aby tworzyć najlepsze produkty i najlepsze oprogramowanie dla światowych marek. Tworzymy cyfrowe interakcje internetowe HQ dla marek osobistych, finansowanych startupów i uznanych firm. Marka koncentruje się również na influencerach, zapewniając im takie usługi, jak projektowanie stron internetowych w zakresie komunikacji i strategii cyfrowej, seo / sem, tożsamość marki i inne. Jestem także założycielem i prezesem MaY (z Make Action Y'all), międzynarodowej organizacji, która umożliwia każdemu człowiekowi i organizacji rozwój poprzez działanie. MaY organizuje światowe informacje o działaniach związanych ze światowym wzrostem, aby były dostępne dla wszystkich, w każdym miejscu, dzięki własnej społeczności i ekosystemowi cyfrowemu.