Szkolenia i wydarzenia

Szkolenie on-line: Jak pozyskiwać i lojalizować klientów w sieci?

  • 29.06.2020 - godz. 10:00 - 13:00

    30.06.2020 - godz. 10:00 - 13:00

  • on-line, Zoom

Dostępne miejsca

24

350.00 zł
470.00 zł
520.00 zł

 

Wszyscy mówią, że sprzedaż przenosi się do sieci, że media społecznościowe to potęga, a w czasach koronawirusa to już w ogóle. I powtarzają: wrzucaj oferty na FB, załóż sobie konto na LinkedIn, pochwal się ładnymi mieszkaniami na Instagramie!... Tylko że jakoś od samego wrzucania ofert w mediach społecznościowych pieniędzy zbytnio nie przybywa, a lajki – nawet jeśli jest ich kilkanaście bądź kilkadziesiąt – nie przekładają się tak szybko (jeśli w ogóle) na sprzedaż. Po prostu kilka osób, zwykle znajomych, polajkuje bądź nawet skomentuje w stylu „Brawo TY!” i tyle. Trochę szumu, trochę lajków, a sprzedaży jak nie było, tak nie ma.

 

Co zatem zrobić (i czego nie robić), by tę rzekomą potęgę internetu przekuć na biznes i dzięki sieci pozyskiwać zarówno klientów sprzedających nieruchomości, jak i tych, którzy ich szukają?

 

Zapraszam Cię na dwuczęściowe szkolenie on-line, podczas którego:

 

  • poznasz rozwiązania i sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie pozyskiwać klientów w nowych czasach;
  • wejdziesz w buty klienta, by z jego perspektywy spojrzeć na biuro, w którym działasz;
  • dostaniesz narzędzia potrzebne do budowania relacji w świecie on-line i lojalizowania klientów;
  • dowiesz się, jak zbudować dobry profil w mediach społecznościowych i jakich błędów unikać;
  • dostaniesz skuteczną technikę wywierania wpływu na klientów oraz dowiesz się, jak wzbudzać w kliencie zainteresowanie jedną wiadomością tekstową;
  • poznasz 3 kroki do zdobywania referencji, które wzmocnią twoją wiarygodność w sieci;
  • dostaniesz precyzyjny przepis, jak dziś działać i zarabiać pieniądze.

Prowadzący

Krzysztof Rzepkowski

Szkoleniowiec, trener, menedżer i mówca z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży; autor bloga sprzedażowego na Facebooku „Buty Klienta” oraz prelegent podczas polskiej edycji TEDx. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd (i dużych pieniędzy…). Wykształcenie: stopień naukowy doktora habilitowanego nauk humanistycznych uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim (2017)