Aktualności
Domiporta.pl z nową kampanią reklamową

Domiporta.pl z nową kampanią reklamową
Wraz z początkiem stycznia br. rozpoczęła się kampania reklamowa Domiporta.pl - jednego z największych
serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości, należącego do Grupy Agora. Działania promocyjne pod
hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom" obejmują internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
 
 
Nośniki reklamy zewnętrznej z hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom" od początku stycznia br. są widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. Od 7 stycznia br. kampania Domiporta.pl jest również obecna w internecie - obejmuje działania zasięgowe, remarketingowe i performance'owe w serwisach internetowych, mailingach, wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych.
 
Nowa kampania reklamowa platformy Domiporta.pl ma na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Za koncepcję kreacji odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl, a za zakup mediów do internetowej części kampanii - Value Media. Kampania potrwa przez cały rok.
 
Domiporta.pl, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości, ma za sobą bardzo udany rok. W 4. kwartale 2019 r. liczba użytkowników serwisu wyraźnie przekroczyła 800 tys., rosnąc rok do roku w tempie dwucyfrowym*. W listopadzie br. liczba unikalnych użytkowników serwisu wyniosła prawie 820 tys., czyli wzrosła o 16% rok do roku. 
 
 
 
 
Domiporta.pl to platforma integrująca wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Łączy nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa i banki finansujące zakup mieszkań. 
 
* Dane: badanie Gemius/PBI, listopad 2019 r.

 

Mogą Ci się spodobać

zobacz wszystkie